ännu en sömnlös natt . . .

2007-12-14 / 03:26:20

stressiig dag idag .
gick å la mig kl 06:45 imorse, klev upp kl 11 hade möte på ams, hämtade ida åkte till katty umgicks lite me tjejerna åkte till mamma å vi hade ett låååångt samtal idag men allt löste sig : ) hon måste bara lära sig å ta de lite lugnt & inte oroa sig så mycce , men hey hon e ju min mamma , fast dagens samtal hade inget med mig att göra :) för en gångs skull hehe

somnade till en stund i sängen efter insider å jag som hoppades på att få sova ut heeeeela natten i natt men icke vaknade till vid ett tiden å nu är kl som sagt 03:21 å jag är hur pigg som helst.
fattar inte varför jag inte kan sova : ( hmm . . .

imorrn eller jag kanske ska säga idag äre utgång med lilla emelie *wweeii* känner på mig att de kommer bli en jätte skoojiig kväll, lite vin å jag & hon är på G hehe : )

Måste in till stan igen idag posta lite brev köpa en kräm & gå på systemet hmm hur fan ska jag orka om jag inte kommer kunna sova inatt heller ? Måste åka in kl 10 för att hinna hem inna kl3 då Emelie kommer :S hmm men men

hoppas nii alla får en underbar helg & att ni sussar gott inatt . . .

puss å kraam från lilla mig  . . .










The sun shines in my eyes

♥ aiiDaH
Kommentarer!
Postat av: Nancy

Det é rätt sjukt att man inte kan sova, fasten man sovit för lite natten innan. Händer mig med rätt ofta, tror man borde lära sig att slappna av ^^

Kommenterat - 2007-12-14 / 03:35:16  | URL - http://giveitall.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: