I love to shop :)

2007-12-28 / 21:25:10


Gud va skönt nu är den där jul stressen borta : )
Har haft en jätte mysig jul måste jag säga, massa god mat fina klappar & glatt humör :) hehe

Idag tyckte jag att jag kunde unna mig lite shopping så de blev lite krims krams : )
Köpte bla 2st party linnen 1 kofta, 1 lång svart tjockis tröja , 2st halsband & 6 st armband en massa undekläder , 1 "vanlig" tröja 3st t-shirts lite hår prylar , en massa massa smink gud va skönt har typ 20 olika ögonskuggor å välja på nu i en massa fina färge massa nagel lack wweii ska testa lite sen iaf :)
nu har jag beställt jätte fina pumps på ellos.se oxå & gud vilken fin lampa de hade å den va jag tvungen & ha,
 tre gardiner & lite dekoration oxå : )
Måste säga att jag är väldigt nöjd me allt hehe : )
Imorrn blire en lite sväng till på stan ska köpa en Jacka hade jag tänkt : )

Men men nog om shopping nu iaf hehe .

Pappa varför svara du aldrig ? Din segaa lilla råttaa svara i telefon & på msn I need to talk to you daddy !!

Jag hoppas alla har haft en underbar Jul & får en god fortsättningn . . .

Nu ska jag ut me min älsklings vovve å sen blire film & mys !

puss & kraaam och en massa massa kärlek <3
♥ aiiDaH
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: