julklappa . . .

2007-12-19 / 21:56:46

Nu börjar jag bli riktigt stressad :S har inte köpt en ända julklapp & har ingen aning om vad jag ska köpa till nån : ( Ooh hatar de här , nu vill jag bara lägga mig i sängen sätta på lite skön musik å somna in tills allt de här är över  usChaa !!

Visst de är jätte mysigt med jul , men julklappar not so much speciellt inte när man inte har köpt en ända jävla klapp fifaan !
aa men de blir panik shopping imorrn iaf för på fredag å lördag har jag inte tid å sen är de ju försent.

Helgen blir party måste ju önska god jul till mina vänner å gott nytt år innan jag åker :)
Kommer ju inte träffa änglarna på jätte länge juh :(
Ville inte åka först men sen om man tänker efter kommer de bli ganska skönt å komma bort från allt ett lite tag, komma hem med nya krafter & ett nytt år :)

hmm undra va mitt nyårslöfte ska bli i år då ? eller rättare sagt undra vilket nyårslöfte jag ska bryta :P
Va har ni för löften inför de nya året ?

Nu ska jag hämta lite gott lägga mig i sängen å kolla på nån bra film.

puss puss & en massa mys !
♥ aiiDaH
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: