kallt . . .

2007-12-13 / 04:00:09

fifaan de är kallt som bara den ute :(
jag hatar kyla uschaa busChaa !

idag är jag arg &förbannad som bara den !!
finns en person där ute som förtjänare en stor jävla smäll, jag hoppas att du aldrig blir lycklig eller att du skrattar !
DU är en äcklig jävla människa !
De känna hemskt att nån som DU kan få mig att bli arg för dig är en patetiisk jävle en sån person som människor inte lägger märket till eller nånsin kommer att bry sig om , du är en ensam liten människa.
Mår sååååå  illa av tanken  att de finns människor som dig !!!
Och att du kan göra så här mot en person som jag älskar mest av allt på denna jord . Faaan för dig !!!

men men som sagt HÄMDEN är ljuv hahahah !
We well GET you aShole !!!

aiia men nu äre lägg dags måste upp tidigt imorrn & kl är redan 03:59 fifaaan .

sov gott & vii höres !

puss å kram från lilla mig !
♥ aiiDaH
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: