aiiDaH

2007-06-28 / 00:13:18
Jahaa då har man skaffat sig en liten blogg då , har sagt till mig själv att jag inte skulle skaffa mig en sånn här men wipps så blev den en ändå : )

Kände att jag behöver skriva av mig lite har så konstiga tankar å känslor nu så jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Har en klump i magen å de känns som om mitt hjärta ska brista i tusen bitar när som helts känner mig helt konstig yr å rädd hela tiden , fattar inte varför ?! Mina tankar äre lite här å där och jag säger saker å ting som jag egentligen inte menar å beter mig jätta konstigt mot personer som jag älskar, helt sjukt !
Brukar inte vara så här, har inte haft en sån känsla förut men nu kom de bara så där :S
Känner mig vilsen i mig själv på nått sätt . . .

Men hade de inte varit för min underbara vän Kattis så vet jag inte vad jag hade tagit mig till .
En daglig dos utav henne och allt känns helt enkelt mycket mycket bättre. Hon är som min solstråle lyser upp min dag på alla möjliga sätt, när jag pratar med henne så vet jag att allt kommer att bli bra även om de är en lång väg kvar att gå, så känns de ändå kortare med henne vid min sida.
Hon brukar alltid säg till mig : " aida tänk på att du är de värdefullaste du har" och tänker man efter så är jag fanimej de värdefullaste som jag har, för om jag inte är lycklig och om jag inte mår bra hur ska jag då kunna få andra i min omgivning att vara lycklig & må bra ?

Falskhet, drama och lögner de är vad jag måste göra mig av med i mitt liv för att jag ska kunna må bra. Vem behöver allt de där när man kan få känna glädje värme och kärlek ?
Jag behöver de, ge mig Kärlek ge mig glädje och en massa massa vääääärmeee, ooh jag känner att jag behöver de nu.
Vart kommer allt detta ifrån ? Vill bara få känslan å försvinnaaaa blää bläää ...


Näh nu ska jag göra lite tee å sätta mig och göra klart mina beats .... 

See Yaaah !   // aiiDaH
♥ aiiDaH
Kommentarer!
Postat av: Daniel

Jasså äre så illa??

Kommenterat - 2007-06-28 / 16:41:08
Postat av: K

Älskling, glad att jag kan få dig på bättre tankar. Kom ihåg att Kan jag så kan fanimej Du också! :)
Love you til i die

Kommenterat - 2007-06-28 / 22:32:52
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: