mitt liv . . .

2007-11-05 / 03:38:49



S
att hemma hos Kattis idag å pratade lite gammla minnen & om våra tankar krig våra liv .
De kom upp en massa gammalt skit som man helst vill glömma & som man önskar sig att de aldrig hänt , men de ända vi kan göra är att lägga de bakom oss & koncentrera oss på de vi har nu & framför oss .

Man ska väl aldrig ångra nått man gjort för allt som hänt oss i livet har ju format oss till de vi är idag & gumman vi kommer gå igenom massa mer sånt skit i våra liv saker man kommer ångra , önska aldrig hänt , försöka förtränga osv meen heey vafan man är väl bara mer än mänsklig eller ?

Folk som dömer personer utan att äns känna människan ifrågan de är ju ni som ska kolla till era liv en extra gång, vem fan är DU som dömer MIG ?
Ta en titt på er själva innan ni väljer att snacka om nån annan .  .  .
som jag sagt tidigare : "Karma always comes back ".

De finns igentligen inte mycket jag ångra i mitt liv ( & de som jag ångrar tänker jag ej nämna här ) en sak kan jag nämna & de är att jag inte har spenderat mer tid med mig själv & tagit hand om mig själv. De ångrar jag stort iaf , men de ska bli ändring på de iaf : ) i need to lyssna på K lite mer hehe :P

Men iaf jag är den jag är & passar de inte er behöver ni inte vara mej nära, thats it.
Tycker ni jag är en tön , en idiot , en bitch , en diva , en jobbig jävel , en hora eller dum i huvudet eller vafan som helst Well I Dont Give a  F U C K   jag gör som jag vill när jag vill !

Jag vet vilka som krigar för mig & de räcker för min del ni andra finns inte för mig !!



& nu till nått helt annat jag ska öppna en krOg : )
& de kommer gå skit bra för er sOm inte tror på mig ( i belive in mee )


nu är dags för en C & sen lägga mej .

natti natt


// aiiDaH
♥ aiiDaH
Kommentarer!
Postat av: Anonym

Se där, se där.. My love lyssnar på mig ändå?! Och ja, det viktigaste vi har, e oss själva, så ta hand om dig hjärtat! : )

Im fighting for u my friend!

Kommenterat - 2007-11-08 / 18:57:52  | URL - http://kaattyy.blogg.se
Postat av: F4rm0r aka Sarah!

Bra aidah! Man ska inte bry sig om fördömmande människor. Men det man kanske ska tänka på själv också, är man själv en sådan som fördömmer?
Massa kraaaaaaamar

Kommenterat - 2007-11-13 / 08:22:18
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: