- ii´m back -

2007-10-09 / 01:15:56

Nu var de evigheter sen jag skrev nått på denna blogg , har väl inte varit så seriös som jag trodde att jag skulle vara . men nu sådär mitt i natten när alla ligger i sina varma sängar så kände jag att nu behöver jag nån att prata med ,men vem ska jag prata med när ingen är här ?

Så de blev att skriva lite här dårå =) lika bra de måste plocka upp de här igen , lite skönt & skriva av sig även fast man inte får så mycket svar så känns de bra å bara skriva å skriva , ja kanske finner mina svar i de jag skriver . . . . you nerver know .

Idag har de varit som vilken dag som helst varit me kattis dårå =) som alla andra dar de senaste månaderna , inte för att jag klagar de är jätte mys she is my little sunshine . . . .

Mycket har hänt de senast månaderna , inget jag vill skriva här men mycket äre iaf .
undrar ibland hur ska livet egentligen sluta ?
Va är de som till slut kommer att få min klocka att stanna å min själ att gå vidare ?

Just nu känns de som om de lilla minsta kan knäcka mej, jag känner mig inte alls så stark som jag trodde.
Jag trodde att jag kunde göra allt , inget eller ingen skulle nånsin komma i min väg men gud så fel jag hade.

Allt som finns i min tunga ryggsäck är inget jag vill gå å bära på nå mer . . .
Det måste finnas ett slut på detta , eller ?
Jag är en människa med ett liv med ett hjärta med en vilja .


Näh jag behöver sömn , vill ha sömn , vill sovaaaa nu nu nu men som vanligt lär de bli ännu en sömnlös natt .







Du kom in i mitt liv som vinden genom mitt fönster & försvann lika snabbt som orden ur min mun . . .


Vii ses !






image5
- min ängel & jag -


tack för dig gumman . . .

♥ aiiDaH
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: