if we cant be lovers . . .

2008-04-14 / 01:03:52


jaa lördagen var en riktig höjdar kväll, hemma hos emelie som vanligt med en massa goo människor !!
Kvällen började med att vi satt hemma hos Emelie ett helt gäng och hade lite förfest , vid tolv tiden drog vii oss ner mot staden våran destination var iaf Stads !

En väldigt händelsefull kväll vare , folk som bråkade , lite krossade hjärtan , lite svett & lite tårar men självklart en massa skratt oxå !
Måste be om ursäkt till alla som ja var "otrevlig" mot igår , inte min mening ibland kan jag  bli lite sne & igår vare väl en sån dag för mig del . . . förlåt för alla jag lämnade , gick ifrån , slog , bet å skrek på * förlåt *

Efterfesten var hemma hos min kära granne Peter som låg och sov i sängen när alla rullade in men heey vi hade skooj ändå :o)
Jag har haft en lyckad helg iaf , fredagen bjöd ju oxå på festligheter & mys !


Jag tror jag blundar för verkligenheten , känner att jag börjar tappa greppet om mig själv och mina fötter är inte lika stadiga som förr . min balans är lite rubbad kanske ?
Kännes som om ja behöver en jävla semester från allt !
Nu vill jag att allt bara ska bli  bra igen, vill känna mig levande igen , vill känna mig älskad & uppskattad.
Snart orkar jag inge mer . . . .


The only way for me
to keep goin' on strong
Is goin' all alone



//aiiDaH

♥ aiiDaH
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: