uscha . . . .

2008-04-06 / 15:34:51

denna helg var ju den mest tråkiigaste ja varit med om på länge !
inte ett piss har ja gjort iaf . . . men men kanske lite bra de eftersom  ja mår piss ändå !

Funderar på att åka till ikea nu å kolla lite , är sugen på en pizza som dom har där hehe , jag å min mat :P HAha!
Kanske ska slå en pling till linis , hon gillar ikea hon oxå : )

hungrig som bara den , å har en massa plugg, en massa tvätt , usch orkar inte .
tror ja sätter mig ner i soffan å dricker nå gott å läser nått roligt , nån som vill göra mig sällskap?

nej nu blire till att beställa lite käk !

See Yaaah !!

Kisses and Hugs // aiiDaH
♥ aiiDaH
Kommentarer!
Postat av: Lina

Jaa du skulle ha ringt mig stumpan så hade jag lätt hängt på :)
puss pusss!

Kommenterat - 2008-04-07 / 17:17:35  | URL - http://www.linasgarderober.tjejsajten.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: