Ingen älskar er som jag !

2008-08-27 / 01:48:01



Mycket händer i mitt liv just nu , nya dörra som öppnas , mål som uppnås ,drömmar som blir sann , känslor som sprutar från höger till vänste , en hel del glädje men även lite sorg , men om jag sätter mig och kollar på mig själv & mitt liv som det är just nu så känns de som att allt börjar falla på plats även om de har tagit mig ett tag till att ja ska komma dit där jag är så kan ja säga att allt har varit värt det .
Jag hoppas bara att de kommer att funka & att jag till slut ska finna min  lycka . . . för de är ja förfan värd : )

Saknaden efter min familj är enormt stor men snart är vi tillsammans igen !!
Mamma jag ska ta hand om dig se till så du får allt du drömmt om, hjälpa dig med din nya lägenhet, med ditt nya jobb & ditt nya liv , du är en stark kvinna som har vandrat genom eld & vatten för dina barn, du har kämpa dig igenom de värsta en kvinna nånsin kan vara med om & du står stadigt på jorden, du ger aldrig upp & de beundrar jag hos dig
.
Pappa ja vill bara att du ska finna din ro, hitta nått du brinner för i livet & satsa på de, du behöver inte  all denna drama som är kring dig , du är en underbar pappa , en underbara människa & efter allt du har gått igenom vill jag bara att du ska finna din lycka & bara älska livet, jag vet inte vad ja skulle ta mig till utan dig ! snälla lämna mig aldrig !!

Min älskade Bror , finner inga ord om hur stolt ja är över dig , jag blir såå lycklig när jag ser dig må så bra , ja känner stoltheten bara rusar genom min kropp när jag pratar med dig i telefon & du berättar om allt bra som finns i ditt liv nu , jobb , fotbollen , Anna , vännerna jaa allt , den nya miljön har gjort dig gott .
Min kärlek för dig är obeskrivlig jag älskar dig så otroligt mycket och ja ska göra allt som står i min makt för att se till att de aldrig händer din nått ont . Du är min stjärna i livet .

Mina Bästa systrar Sara & Sayeh , hoppas ni njuter av eran semester tillsamman i vackra Barcelona , sorry att jag inte kunde följa med men till Oktober drar vi iväg de ska bli underbarat.
Ni har visat mig så mycket , ni har fått mina ögon att öppnas på nytt , när ja ser på er & allt ni uppnått fylls jag med en enorm känsla som ja inte kan beskriva jag lyser upp när jag ser hur bra de går för er , ni släppte allt de säkra här hemma & begav er in i en värld ni aldrig varit i förr & ni lyckades med allt ni hade bestämt er för att göra , ni lever ett liv som många skulle vilja ha & ja är så enormt stolt för att få ha er som mina förebilder .
Jag älskar allt ni ger mig , tryggheten , kärleken , vänskapen ,visdom & kloka ord .
Ni är mitt allt på denna jord jag hoppas att jag gör er lika stolt som jag är över er.

Allt jag gör gör jag för er utan er skulle ja inte f innas , utan er skulle ja inte kunna andas ni är luften för mig mina underbara dyrbara ögonstenar.
Jag Älskar ER !

Tillsammans är vi oslagbara !

Ta vara på dom ni älskar & dom som älskar er .

// aiiDaH






♥ aiiDaH
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: