- Söndag -

2008-02-10 / 18:15:55
Idag äre söndag , fifaan va fort vecka har gått . . . känns som om de var måndag bara igår !

I helgen har de varit full rulle hela helgen.

I fredags var vii på laserhallen : ) & de va grymt skooj, faan vi sprang runt där i tre timmar . Snacka om att man var helt död när man kom hem haha jag tro jag somnade på 3minuter !!
Jag  var iaf hyfsad nöjd : ) hehe vann en gång haha sååå duktig lilla ja  är :)

I går var jag & umgicks me systeryster en stund, mådde inte så himla bra hade spytt på natten kände som om jag skulle bli jävligt sjuk, åkte hem å sussa ett tag så ringer emelie & vill fest , så jag drar mig till henne runt nio tiden ganska sent gemfört me när vi annars drar igång nått så blire runt sex sju tiden : ) haha
Satt hemma hos henne en stund innan vi drog oss ner mot staden , där snurrade vi runt lite här & där  till slut hamnade hon på BK & Jag på Svenssons.
Hade grymt tråkigt igår måste jag säga, när jag kom hem var jag blöt från topp till tå kan jag lova . skulle aldrig ha gått ut för idag mår jag piss ! Inte för att jag drack ( för de gjorde jag icke ) de är inte en bakiis dag, men jag känner i kroppen att ajg måste vila annars kommer jag bli jätte jätte sjukiis : (

Så de är va jag ska göra iidag iaf !!



Dagens humör : ledsen , vilsen & rädd !


nu ska jag äta .

pussen & kramen // aiiDaH


♥ aiiDaH
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: