glaad : )

2008-02-29 / 01:08:50


snackade med RObin idag and guess what ?
Han ska också börja plugga samma vecka som meeej : ) & vi ska till och med läsa samma ämnen : ) alltså jag känner att de kommer bli underbart, han & jaa : ) hehe like old times eller hur :)

Nu när iaf känner en person som jag har nära kontakt till så kommer allt bli mycket lättare tycker jag, var ju lite nervös för de om jag ska vara ärlig, inte för att jag är blyg eller nått sånt men aa de är ju alltid lite läskigt ii början : )
men men Ooh de känns såå himla bra nu med allt :D ii am såå happy now !!!

aiia men nu blire lite glass & en film : )


see yaah imorrn !

pussen & kramen // aiiDaH




min hjärtiis vän Kattis i miss you so so so  much bara såå du vet !!
Är glad för dig skulle att du mår bra nu & att du trivs där nere !
Love you till i die gummsan min !!

puss puss !
♥ aiiDaH
Kommentarer!
Postat av: Anonym

Love You til i Die baby.

Kommenterat - 2008-02-29 / 19:37:41  | URL - http://kaattyy.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: