jaaaag vet inte vad jag ska skriva som rubrik! :P

2008-02-25 / 20:27:13

usChaa e så himla hungrig nu så de inte är sant , fast jag åt för 2timmar sen haha ! nått skumt med min mage  haha !

aa men iaf har suttit & kollat på lite olika kurser nu hela dagen , pratat med min syster & min pappa oxå för jag får en sån panik för jag vet itne vad jag vill läsa vidare till, men pappsii & syrran sa att jag skulle ta de lungt läsa dom enstaka kurseran jag behöver på komvux först å sen ska jag börja känna efter vad jag vill .

Men jag vill iaf hålla på med människor, vuxna som barn.
var ju inne på psykolog förut men nu vet jga inte riktigt , jag tror inte på mig själv de är de som är problemet just nu känns de som att jag inte skulle klara de men man vet aldrig ! never say never .

men men en sak i taget iaf !

nu ska jag kika om de finns nått att äta här hemma !

pussen & kramen // aiiiDaH

♥ aiiDaH
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: