Natten till lördag . . .

2008-02-02 / 02:05:10

Nu har jag kollat på både lost & smallville, & måste säga att nya avsnittet på LOST var K U N G B raaaaaa !!
Dom körde dubbel avsnitt å jag vill aldrig att de skulle ta slut . längtar till nästa Onsdag då kanske man kan få lite mer svar  på alla frågor som ställdes !!

Har suttit å läst lite på olika bloggar & insåg snabbt att dessa underbart snygga pumps :  är stor höjdarna : ) & jag vill oxå ha dom !
Alla kör nån tävling där man kan vinna dom där , men när man ser hur många de är som är med & tävlar så tappar man lusten , eller kanske inte lusten men tron på att vinna iaf hehe !
Men hur som helst även om jag inte vinner dom ( vilket jag ej kommer att göra då jag ej e med i nån tävling ) så ska jag ha dom ändå : )
Nån som vet vart man kan köpa dessa ljuvliga saker hojta till mig då är ni snäll ! : ) Evigt tacksam i sånna fall : ) hehe!

nu blire nattii natt  imorrn ska jag upp tidigt .
min dag kommer att vara vääääääääldigt låååååååååååååång !
Har tvättis , ska hinna sola , springa på systemet , tvätta , städa , gå på en låååång prommiis & sen förbereda inför cOcktail partyt : ) de ska bli skooj iaf !

näh nu äre hopp i säng !

puss puss // aiiDaH
♥ aiiDaH
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: