orken finns inte längre . . .

2008-02-23 / 01:08:32
Vet inte vad de är med mig , men jag känner mig så himla nere känns som om min värld är sååå himla mörk & jag vet inte riktigt vart jag ska finna ljuset . . .
Jag står på ruta ett hela tiden , de spelar ingen roll vad jag än gör så kan jag inte ta ett steg framåt .

Jag kan inte sova´, har ingen matlust, har en klump i magen hela tiden & tårarna ligger & trycker hela tiden men jag vägra släppa , jag vill inte gråta jag vill inte !!
Jag tror jag börjar bli deppiig , eller ?

Äh allt känns bara jätte jobbiigt.

Jag vill att Kattiis ska komma heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem !
behöver prata med dig , du vet alltid vad de är för fel på mej , & du vet A L L T I D vad du ska sejja för att få mig att må bättre min älskade vän !! * saknad *

Jag tror jag måste försvinna ett tag , ta en liten semester jag tänker fanimej inte hammna i den sådan period igen, denna gång kanske de blir för gott & de tänker jag inte acceptera !!

Jag måste ta mig i kragen göra nått med mitt liv, se till att jag mår bra , se till att jag har personer i min omgivning som älskar mig & vill bara mitt bästa !
jag måste omringa mig med en massa kärlek & Värme för att jag ska komma upp på min fötter !

Äh nu orkar jag inge mer. . . .

vii höres !

image125

//aiiDaH
♥ aiiDaH
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: