Dagens Lista . . .

2008-01-22 / 15:40:33
Slänger in en dagens lista innan jag går ut på min prommis . .   : )


Dagens humör: lycklig

Dagens borde: rensa garderoben.

Dagens frisyr: Uppsatt i en knut . . .

Dagens klädsel: mjukisar & en härlig T-shirt

Dagens planer: umgås med Emelie : ) ( som vanligt hehe )

Dagens materiella vill ha: En ny Väska

Dagens längtan: sOmmar & sol . . . .

Dagens fundering: Vart jag SKA åka i sommar.
(långt kvar men ändå)

Dagens beroende: cola ( som vanligt )

Dagens tråkigaste: min masCare är borta : (

Dagens personer: tOmas , Cissi & Maxii

Dagens irritation: Att mitt bankomat kort är nånstans i sverige

Dagens låt: Bleeding Love - Leona Lewis ( all day )


image59

// aiiDaH


♥ aiiDaH
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: