herregud . . .

2008-01-24 / 19:37:04

Nu sitter jag här igen , har precis bakat klart men herregud va de blev bajs : ( Kände verkligen att jag var jätte trött , den första plåten blev bränd , men den andra vart jätte bra fast grädden kunde jag inte få så tjock som jag ville att den skulle bli !!

Men de vart inte äckliga min små cupcakes goda men inte fina hahah, men jag ger inte upp inte än.
Imorrgon blire mer bakning : ) då jävla ska de bli bra !!

Just de fick ju hem min beställning idag bara de från ellos.se tre par pumps & två linnen .
Två av de tre skorna ska jag behålla , de röda var inte så fin som de såg ut på bilden , linnen ska jag skicka tillbaka dom skickade helt fel storlek : ( ringde in till dom &  sa de & då visade det sig att de fanns bara storlek 36/38 men vaffö skriver dom 34 dårå ? :S dom som var så fina hmm men men .

Ska se om grannen min vill köpa dom av mig hehe : ) Hon skulle passa jätte bra i dom :)
Ska springa upp å färga håret på henne nu !

men jag lägger in lite bilder på skorna senare ikväll .


puss & kraam // aiiDaH



p.s
Steffo du är rolig du : ) hehe
Man kan inget annat än skratta åt dig hehe !
Ska bli skooj & " jobba " med dig snart .
♥ aiiDaH
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: