Natten . . .

2008-01-23 / 01:00:21

Hann tyvärr inte baka nått idag : ( fick en massa oplanerat främande men jag ska ta min tid imorgon & baka lite annars lovar jag att de kommer på torsdag : )
Så hur går de för er då ?
Har ni fått till nå fina bakverk ?
Skicka in & låte mig se : )

[email protected]

Gästerna är fortfarande kvar tro de blir en liten övernattning ikväll här hemma * weeii *
Btw kolla på feman idag på i huvudet på Carolina Gynning , gud vilken grym brud . . .  första gången jag kollade på de avsnittet and I like it , tror jag kommer bli en Gynning fan hehe !

Imorrn hoppas jag att min beställning kommer från ellos & hm längtar så , slänger upp lite bilder om de nu kommer : )

Nu återgå till mitt fina besök lill Emelie haha du är så goo vännen älskar dig skratt attacker kan jag lova .
& snart är de Cocktail party fifan va kung de kommer att bli.
Inbjudan kommer på posten !

Hoppas alla sover gött nu själv ska jag ta en liten natt fika & fortsätta snacka skit & skratta :)

puss & kram // aiiDaH

Var snälla och sprid lite kärlek!





♥ aiiDaH
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: