- fredag & då äre fest - = )

2008-03-28 / 16:55:55


Idag äre fredag fifaan va sköönt , har längtat till ikväll som bara den : )
Först kommer Lunkan & Lina & Jimpsan & käkar middag här , sen blire lite mingel, färga lite hår sminka å dona & sen drar vi vidare till Emelie för lite förfest  =)

Känner mig så mycket bättre i huvudet & magen idag, de är ju bra eftersom de kommer bli en hel del drickandes ikväll !!
Ska komma en massa folk till emelie så de kommer la bli skiit skooj : )

Nu blire en massa städning sen ska de duschas å fixas å just de jag får ju mitt paket idag oxåå : ) Wwweeeiiii !! :D

Nu ska ja kilaa , lite bilder kanske kommer upp senare !!

puss på alla älsklingar . . .

saknade gör ont !

pusspuss å hejdååå ! // aiiDaH






BTW min älsklings Kattiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis kommer idaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag : ) love that girl !!
♥ aiiDaH
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: