Jobb & helg : )

2008-03-07 / 14:16:54

Var på nån mässa  i onsdags en jobbmässa & som tur var så fick man en litet jobb dårå på en förskola inne i stan : )
Första dagen var igår & jag hade sååååååå roligt , gud va skönt de va & jobba lite : ) ungarna va hur söta som helst & personalen var jätte trevliga ! Dagen gick så fort att man inte äns märkte av den!
Ska jobba nästa vecka oxå *längtar*

Jaamen idag äre fredag iaf , känner mig jävligt trött hela veckan har de varit en massa att stå i & de känner jag av idag : (
har inget speciellt planerat för idag / ikväll iaf. Kanske åker förbi en vän lite senare men annars blire nog bara lungt!

Ooch lilla cissi fick sin "lingon" period igår :( så nu kan hon inte vara ute & springa som hon vill på våra prommisar. Lill älsklingen min & hon trivs inte alls i sina "lingon" trorso så dom biter hon av hela tiden & jag får springa & torka efter henne hehe !
Har precis kommit hem efter en lång prommis me henne å nu ligger hon & sover under mina fötter ska gå å göra lite lunch till henne nu : )

Sen har min beställning kommit från H&M som jag ska hämta ut idag , ska bli spännande : )

Hoppas alla har en underbar dag idag !!

pussen & kramisen // aiiDaH


♥ aiiDaH
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: