Känslorna finns , men orden har ingen verkan . . . .

2008-03-27 / 12:12:38

De skulle aldrig ha behövt blivit så här . . .
Jag skulle ha lyssnat på mitt inre , på den som känner mig bäst & aldrig på mitt hjärta .
För nu blir de bara svårare . . .  

men va är de man säger
: Forgiveness means letting go of the past
De kanske är de jag måste göra , förlåta & glömma de som varit ?! eller ?

Jo ja tror de blir bäst så för min del, jag vill att mitt svarta moln ska försvinna, ja vill kunna andas igen !
Jag vill kunna se på dig utan att behöva känna att nånstans inom mig är de något som går sönder, tycker inte om de känslan ! : (



Du var min passion . . . men jag väljer tryggheten !!


// aiiDaH
♥ aiiDaH
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: