Måndag 24 Mars!

2008-03-24 / 22:55:00

min mammii hade sin födelsedag igår , så grattiis ännu en gång till henne ! love you mamii !

idag känner ja mig trött , ledsen , besviken , förvirrad & om ja känner efter lite arg plus att ja har ont i huvudet som satan , tycker ja har sovit en massa utan att de blir bättre men men !

nu äre en prommis me vovven & få lite frisk luft. sen blire & sätta sig å skriva lite !
om ja inte kan slå & skrika så blire att skriva ut allt istället !!
De funkar ja lovar !


Neeej nu är jag fan A R G måste ja säga , som bara den !!
Bara tanken av de gör mig så förbannad fyfaan alltså gud !!
Att man kan tro så himla fel om en person, & ja av alla människor jag som alltid är så försiktig hmm . .



Aaa hejdååråå // aiiDaH


♥ aiiDaH
Kommentarer!
Postat av: sanna

Hoppas du haft en bra dag :)
Godnatt.

Kommenterat - 2008-03-24 / 23:06:31  | URL - http://wiiiberg.tjejsajten.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: