TOKIO HOTEL ?!?!?!?!?!?!??!?!? wtf !

2008-03-10 / 14:39:41


Alltså vart man än gå på olika bloggar så står de en massa saker om dom här killarna från Tokio Hotel wtf säger jag, alltså vilka fan är dom ? äre bara jag som tycker att du är dårliga eller rättare sagt suger? & varenda tjej tjattar om den där BILL hur snygg & sexig å vafan nu han än är , hahah vart är han snygg nånstans ? äre ja som har dårlig smak eller dom ?

Kollade lite på youtube.com nu & lyssnade på dom men de va inget som jag nånsin kommer lyssna på igen, inget för mig iaf!!

Men som ja märkt så är de bara små tjejer som verkar tycka om dom, de kanske är en sån grupp, kanske om ja skulle ha varit 14, 15, 16 så kanske kanske jag oxå skulle tycka dom var okej? eller ?
Tokio Hotel  va är de för namn ? hmm


aa men nu ska ja ut med vovven. . .

Seeeeeeee Yaaaaaaaaaaaaah =)

puss puss // aiiDaH


♥ aiiDaH
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: