Mitt kärleks brev till dig ....

2009-03-02 / 23:14:46


Faaaan så skönt de ska bli att komma bort härifrån kan inte tiden bara gå lite snabbar så de blir fredag den 13!
Jag vill ha de nu nu nu jag  vill till min shanti nu för jag behöver ett leende på mina läppar , jag behöver lägga mig i hennes famn som ett litet barn & bli ompysslad. Jag behöver henne nu !!!

Min älskade Vän , de finns ingen som dig ingen som får mig att känna så som du gör, ingen som förstår mig som du gör , ingen som kan ge mig en sån glädje som du gör.
Jag älskar dig ärlighet & faktum att jag kan vara den är jag när vi är tillsammans är så himla underbar så äkta !
Jag vet inte hur jag nånsin ska kunna visa för dig vad du betyder för mig men jag gör mitt bästa varje dag & jag hoppas du kan se den kärlek som jag har för dig !

Jag är såååå sååå stolt över dig, du anar inte.
Jag ser upp till dig , ditt mod , din vilja & din styrka är nått jag beundrar fruktansvärt mycket.
Saknar dig så otroligt mycket .


Vii ses snart gumman & så roligt vi ska ha fyfaaaan !



ayda ♥ shanti


♥ aiiDaH
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: