ont ont ont . . . men skooj vare iaf :D

2008-02-03 / 14:18:14
Igår vart en jävligt lyckad kväll måste jag säga :D
Imorse när ja vaknade märkte jag av alla mina 25 blåmärken jag hade lite här & där , & då fatta jag att jag hade haft skooj igår haha !

kvällen började me att vi va hemma hos emelie me ett helt gäng av människor där vi förfestade me en massa massa drinkar : ) Sååååå underbart gött & skoooj hade vi !
Senare drog vii oss ner till Stads där Petter skulle uppträda , da va helt okej. kan ju lova att jag skrek som bara den å dansade me till alla låtar även fast jag inte äns kunde hälften av dom så blev de väl några text rader här & där haha ! ( but heey it waz fun )

Trodde jag skulle må smärre än av jag gör idag men förutom alla blånärken som gör så jääääääääääääävligt ont , alltså jag kan inte sitta ligga eller gå, då är de fan illa haha !!
Förutom allt de där så mår jag jätte bra , inte alls bakis eller nått sånt : ) kung kung !!

Nu ska jag iaf beställa en feeeeeeeeeeeeeeeeeetttttt pizza & vräka i mig helt själv :) Hehe


puss puss // aiiDaH
♥ aiiDaH
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: