I´m Back ....

2010-05-20 / 21:08:23


Nu var det ett tag sen man skrev nått i bloggen, inte för att jag har varit speciellt upptagen med nått viktigt men har bara inte haft nån ork till att skriva nått !

Imorrn är de iaf sista dagen i "skolan", ska bli skönt !
Men jag kommer sakna min små kycklingar enormt mycket :) ( små kycklingar = inside joke ) hehe
Tänkte även boka in en resa ner till gbg imorrn med frugan min , tänkte väl åka om 2 veckor kanske eller ja hoppsa de iaf, skulle behöva komma bort från den här stan faan !
Eller kanske Norge & hälsa på  min älskade syster, de skulle kännas underbart kan jag lova !!

Underbart väder ha vi haft idag iaf, soligt & varmt de gillas en massa både av mig och mina älsklingar!
Näh tro jag tar en prommis med dom nu innan värmen försvinner :)

Onödigt inlägg I know men vafan fuck it, nått skrev jag iaf !

See yaaaaah !


Kisses and Hugs // aiiDaH ....





♥ aiiDaH
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: