Mitt Allt på denna jord !

2008-07-23 / 20:59:25


Iblande letar vi på fel ställen och vänder oss till helt fel personer när vi behöver stöd.
De tog mig ett bra tag innan jag insåg att vänskap kan finnas på mycket närmare håll än jag kunde ha förstått!

Under min uppväxt visst jag redan att min bäste vän var min bror, förutom den biologiska bandet vi delade så fanns de nått djupare mellan oss, ett band som aldrig skulle kunna brytas mellan oss.
Vi delade på allt , allt vi gjorde , gjorde vi tillsammans .
Våran kärlek till varandera kunde man aldrig ifrågasätta .

Han var den som kunde dra upp mig ur gropen av smärta , sorg och hat.
Han var den som fick mig att se de ljusa när allt runtomkring m´ig bara svartnade.
han var solen i min sommar , slagen till mitt hjärta , andetagen för mina lungor.

Jag visste att om de nånsin skulle hända nått med honom skulle ja aldrig kunna förlåta mig själv , jag skulle dö av sorg pga av att inte kunna få se honom varje dag eller höra hans röst eller känna hans armar omfammna mig när vii ses!
Ett liv utan min älskade bror skulle vara som en sommar utan sol.
En kropp & själv utan ett hjärta .
En blomma utan vatten . ..



 

Min älskade bror du är mitt allt i denna värld
Jag skulle offra allt för dig utan tvekan ,

ALDRIG att jag kommer svika dig eller lämna dig !
ALdrig ska ja få dig att känna smärta eller sorg på något sätt.

JAG ÄLSKAR DIG MIN BROR !


min älskade bror and mee !

-  Min älskade bror & Jag  -

♥ aiiDaH
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: