Du & jag ska aldrig dö ...

2010-03-02 / 02:20:24

 
Denna härliga måndag avslutar jag med min gofis Lina med en lite sväng till Mcdonken för lite glass och cheesburgare och en massa skitsnack eller ska jag säga snusksnack ;)
Har precis kommit hem effter att ha hämta upp mammsen från tågstation, för henne tog det 12 timmar hem från gbg idag och det tyder på att det fortfarande är kaos ner mot Sthlm !

Och jag måste bara säga att jag har världens bästa bror!!!
Du är så fin min underbara ögonsten, du är de bästa som finns i mitt liv och jag är sååååå stolt över dig ♥
Tack för mina fiiiiiiiiiiiina skoooooor , brorsan vet hur mycker jag Ä L S K A R skor : )

I love lOvee lOoooveee them !!




Nu blire Desperata hemmafruar sen sussa.
Vi hörs imorrn & sov sååååå GÖTT !!


Kisses and hugs // aiiDaH ....



♥ aiiDaH
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: