Ett nytt liv ...

2010-03-24 / 22:57:20




Ny tid ny strid !!
Fick jävligt tråkiga nyheter idag, nått som drar ner mig nå jävulskt men jag ska göra allt för att fight back, inget ska få vinna över mig!!!
Imorgon måste jag ringa och avboka en massa möten , sen ringa och boka en massa möten & senare försöka få ordning på mig själv.

Skolan går greejt iaf & de är ja tacksam för, än sålänge har jag orken kvar.
Har skrivit upp mig på lite olika kurser nu bla personlighets psykologi & utvecklings psykologi, jag längtar tills böckerna kommer så jag kan börja plugga på "riktigt"

Blir lite kvälls fika nu & sen sova.

Allt bara snurrar, ja måste få drömma mig bort ett tag ....



// aiiDaH ...

♥ aiiDaH
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: