Fuck it ...

2010-03-04 / 17:55:14




Dom som känner mig vet hur jag är, dom vet vad jag står för och dom vet exakt hur jag fungerar som person.
Ni andra som tro ni vet, ni som tror ni känner mig som senare går runt och snackar en massa skit till er vill jag bara säga en sak : FUCK YOU !!

Igentligen bryr jag mig inte vad folk tycker om mig skulle jag göra de skulle jag nog inte vara som är jag, men när personer får för sig nått som de senare tro är sanningen istället för att vända sig till mig och FRÅGA MIG hur de igentligen ligger till, jaa dessa personer tycker jag bara synd om och de är just personer som ER som jag helt enkelt stänger ut.

Jag är inte den som är rädd för att säga som jag tycker eller tänker och tro mig gillar jag inte dig eller om jag nu skulle ha nått emot dig så skulle jag vara den FÖRSTA du får höra de ifrån.
Så håll ditt snack för dig själv, och har DU nått emot mig så kom gärna och säg de till mig så ja slipper höra de från andra , för du gör de bara värre för dig själv !!

Jaa jag vet att du läser min blogg så ta gärna åt DIG !!!


Sorry men jag orkar inte med sån här människor ....


Kisses and hugs // aiiDaH ....






♥ aiiDaH
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: