Kärlekens vibbar ....

2010-03-16 / 15:07:10

Tisdag och vilken dag solen skiner & jag känner i hela kroppen hur bra jag mår :)
Imorrn är de Onsdag, sen torsdag & sen blire FREDAG dagen jag väntat på i en heeeeeeeeeeeel vecka, fyfaaan så spännande, jag håller tummarna såå hårt att de ska gå igenom nu, nu jävlar är det min tur! * hoppas hoppas *

Har nyss kommit hem med vovvaran efter en härlig prommis, synd bara att jag missade Anna idag :( hade varit mys & gått en promenad med dig & Wilma, bättre det än att gå själv hehe !

Kanske man ska ta & rensa garderoben nu, känns som om våren är på väg vilket är UNDERBART : )
Men först lite fika ...
Återkommer inom kort ;)

Kisses and hugs // aiiDaH ....
♥ aiiDaH
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: