Som om orden inte betyer nåt alls ...

2010-03-01 / 17:12:26





Lördagen blev lyckad, och jag känner mig fortfarande bakis ! hehe
Måndagen börja inte alls bra, försov mig IGEN hade ett jätte viktigt möte jag skulle på kl 10:00 men den missa jag, BRA jobbat aida !!!
Hittar inte mitt bankomat kort och min internetdosa till banken funkar inte heller, underbar dag måste jag säga!
Ångest & panik på en och samma gång.

Men som vanligt tröstar jag mig själv på d et sämsta sättet möjligast, genom att köpa en massa skit som jag inte ens behöver hmm...
aiia jag ska inte klaga, finns ju folk som har de värre!

Nu blire iaf lite middag innan jag måste ut me vovvarn och sen åka och hämta Mammsen på tågstation!



Kisses and hugs // aiiDaH ...






♥ aiiDaH
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: