- Krama cOmes Back -

2007-07-13 / 16:18:00

J
ag känner mig illa till mods, inte för alla våldtäkter som sker, eller för alla rån och mord som görs. Utan för knivhuggen i ryggen som ens "sk" vänner inte drar sig för att göra. Har aldrig varit rädd för att säga vad jag tycker och tänker, och jag bjuder mkt på mig själv, och kan jag hjälpa nån med något, gör jag gärna det, för sån är jag, men det finns alltid gränser som man ska inse.
Faktum är att jag inte har någon respekt för de som vänder kappan efter vinden. Men det är en jävla stor skillnad på att vara rak och på att vara elak! Har alltid varit lojal mot de som står mitt hjärta närmst, men många gånger i mitt liv fått bevisat att det inte är så vanligt.
De senaste året typ, har jag verkligen insätt vilka som är mina sanna vänner vilka som verkligen got my back !! Visst jag har varit en av er engång i tiden men nu har jag dragit mig ur de där å jag måste säga fyfaan va sköönt. Nu förstår jag vad de är sOm gör att ni trivs så bra tillsammans vad de är som gjort att ni hittat varandra hahaha vafan kolla bara på er ni är lika falska mot varandra sOm ni är mot alla andra.
Jag har heller EN sann vän, en tusen falska omkring mig.
Men man lever efter läran att det man ger kommer tillbaka. Som man sår får man skörda.


Karma comes back baby . . .
stackars, stackars dig (er) då!




image5

- aiiDaH -

♥ aiiDaH
Kommentarer!
Postat av: Chris

Arg .. du nää då.

Kommenterat - 2007-07-17 / 11:11:40
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: