mys & Bus

2007-07-03 / 16:05:05
Helgen sOm varit. . .

Fredag:
Vakan
Rasta Vovve
Åka till Mamma
Träffar Kattiis
Svänger runt i staan
Åker hem till mig
Myser
Dricker & umgås med mina trevliga grannar ( Fundin & emelie )
somnar halv dragna

Lördag:
Vaknar
Rastar Vovven
Äter lite mini meal
Systemet
Hem & käkar
Kattis KOmmer
fixar å donar
förfesten börjar
HUDIK Nästaaaaa = )
raggar sväng i den vackar staden hudiksvall
Sitter i baksätet i en s60 å groggar lite med Malin & Kattis medans våran lovley chafför Daniel diggar till musiken hehe :)
Kommer hem går åter till grannen ( Larsa & Sara )
Festar till nattens sena timmar .

Söndag:
BAKIS
BAKIS
BAKIS
Pappa ringer å råde mig att äta en massa feeeeetttttt mat å dricka en massa vatten Så kattiis å jag dra oss ner till stan å käkar en stor kebabrulle *mumms* , tyrcker i oss en lakris påse , glassar i solen å försöker komma på ett sätt att få hennes fina volvo att glänsaa : )
Sen åker vi hem till mig beställer en familje pizza å myser lite till : )


Liten kort sammanfattning om helgen då ...

Va rädd om era vänner & dom ni älskar

// aiiDaH
♥ aiiDaH
Kommentarer!
Postat av: k

Vilken skön sammanfattning hjärtat.. helgen var ju skitskoj ;)

Kommenterat - 2007-07-04 / 07:05:15
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: