den 20 November 2007 04:17

2007-11-20 / 04:11:54


Jag är så jävla less nu så de inte är saaaaaaaant . . .
Snälla kan nån bara skjuta mig ? ( ja de lär ju finnas mer än en kandidat till den posten )

jag orkar inte jag orkar inte jag orkaaaaar intee nå meeeeeeeer .

detta måste komma till ett slut annars finns inte jag längre !

nu ska jag ta en rök
JA JAG RÖKER SO WHAT !?!?!

Jag orkar inte bryr mig om vad folk tycker och tänker om mig längre jag bryr mig inte   . . . thats it

nu sitter nyfikna tOmas & Kollar över min axel som vanligt så jag ska väl lägga ner nu med andra ord .

nu blire en eller kanske två cigg å sen ska jag lägga mej å lyssan på min nya musik i min ipod !!


BTW: Detta är till en viss person jag nämner inget namn men jag hoppas VERKLIGEN att DU tar åt dig utav detta !!!

Slutaa förfaaaaaaan & smutskasta min vän, din lilla lilla människa ! Du måste verkligen må sååå himla dårligt för att göra nått sånt elak mot en människa som inte har gjort nått illa alls mot dig , som bara har ställ upp för dig å kämpat för att du ska må bra å komma ut från de mörka !!
Men va gör du mot henne ?!
Snälla ta en riktigt koll på dig själv innan du säger nått om henne .
Släng inte bort en sån underbar människa som hon ur ditt liv för att du inte vågar inse vad hon verkligen betyder för dig.
Såra inte henne för att du själv inte vill bli sårad.
Kasta inte skit på henne bara för att du själv känner dig som skiten under våra skor !!

Jag har aldrig tyckt illa om dig, men när du gör så här mot min vän måste jag verkligen säga nått. . The end !!!!!


Du är min vän & jag
älskar
dig hoppas du vet att jag alltid finns här för dig & skulle göra allt för dig !



till alla andra , seee yaaaH !


// aiiDaH
♥ aiiDaH
Kommentarer!
Postat av: Anonym

Min vackra ängel!!
Måste bara kommentera det du skrev "Såra inte henne för att du själv inte vill bli sårad." Det var verkligen pricken över i.et!!

Och jag är alltid här för dig, me love you!!

Kommenterat - 2007-11-21 / 15:04:02  | URL - http://kaattyy.blogg.se
Postat av: aiiDaH

allt för dig . . . hoppas du inte bara tycker att de var för mycket men vafan ingen ska nånsin få behandla dig sådär !! Thats it

Kommenterat - 2007-11-21 / 22:05:52  | URL - http://aiidah.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: