mys kväll . . .

2007-11-15 / 03:24:49

Tack Kattis  & Emelie för en underbar kväll ikväll de va jätte mysigt me en kladdis kakaa å en massa tjej snacka :)
Ni är såå gOo båda två <3

Har inte hänt så mycket annat ikväll eller idag , hmm ganska tråkigt liv jag har om man tänker efter.
Börjar bli så less på de här . . .
Måste skaffa mej ett jobb å ett liv !!
Ska ringa Tommy imorrn hoppas verkligen de går igenom nu me jobbet å allt även om de är bara för en kortis så är jag super nöjd ändå . . .

men nu ska jag dricka upp mitt varma thé & sen ska jag lägga mig.

btw måste sms:s min syrra å tacka ja till bastu å mys på söndag :)

kärlek för alla mina käraa . . .



nattii natt . . . / aiiDaH
♥ aiiDaH
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: