Hold on to your panties . . .

2008-04-09 / 20:31:10



har bara en sak att säga : Fyfaan! idag mår ja väldigt väldigt dårligt allt runt omkring bara rasar, känslor som ja inte kan kontrollera , tankar som flyger hit & dit & personer som bara snackar en massa BULLSHIT!
Kan min dag bli värre ?


btw fick väldig bra betyg på min mini "uppsatts" som jag skrev om framtida Sverige men de är bara tack vare Peter & Johan mina stjärnor ! en stor puss till er !!
Så man kan ju " nästan " säga att mitt mvg är till er :o)



and she is out // aiiDaH

♥ aiiDaH
Kommentarer!
Postat av: lina

hej gumsi! jag var tvungen att rusa förut så jag missade att skriva tillbaka på msn till dej! men om du slutar vid 3 imorn så ring mig då!! :) puss puss

Kommenterat - 2008-04-09 / 22:45:52  | URL - http://www.linasgarderober.tjejsajten.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: