Say my name . . .

2008-04-20 / 02:39:54

Jaa va har jag gjort dessa två dagar då??

Fredag : Emmi , Dennis , Jag , Robin , Mats & Emelie satt hemma hos Dennis på en lite "förfest" eller de kanske vi inte ska kalla de heller då det bara var Robin & långe man Dennis som drack. När killarna drog på krogen åkte tjejerna till doncen för lite natte mat , gottiis !

Väl hemma insåg jag att min kära granne Larsa hade en liten "fest", där bla pema vakt ,snuten, & en väldigt undrlig kille ( Peter "dum" Fundin )som trodde han kunde äta glas verkade vara bjuden, ett jävla liv vare iaf.
Antingen var denna idiot hungrig eller så försökte han verkligen bevisa att vem som helst kan äta glas , hmm jaa va ska man säga. Man får väl vara glad att inget hände , tack för de !!

Lördag : idag agera ja som chafför för mina gooosii grannar som skulle på nån spelning på kåren som en kompis till denna Peter Fundin hade, en tjej med en underbar röst kan jag lova ! Lite less var ja då ja är jävligt trött pga av ännu en sömnlös natt pga en viss person ( idiot nästa gång du gör så här kommer jag att dödar dig själv ! )
Så jag ska skynda mig till sängen innan the boys next door kommer hem å för en massa liv, för har jag inte helt fel äre nog en efterfest som väntar, så vill ja ha nån minuts sömn inatt blire att hoppa i säng nu!

men först en liten macka till mig & lite musik till er .
En av mina favoriter

Enjoy !!!!


U2  with or without you !


Kisses and Hugs // aiiDaH

♥ aiiDaH
Kommentarer!
Postat av: Natalie B

Hej!

Du får gärna vara med i min tävling:
http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!!

Kommenterat - 2008-04-20 / 02:48:30  | URL - http://natalieb.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: