- mitt hjärta blöder för din skull -

2008-02-07 / 15:51:59

hmm orkar inte berätta om hur min dag har varit idag , läste en sak tidigare idag som jag inte har kunnat sluta tänka på och de gör så ont inom mig !!
Kanske ska förklara lite . . . d
e jag läste var en blogg som till hör en av mina allra bästa vänner , vi var iaf de en gång i tiden !
Kom in på hennes blogg & läste nått såå himla hemskt & jag vet inte äns hur jag ska säga detta , men . . .
Hennes pappa , alltså gud jag vet inte äns om jag vill skriva de här . ..

Hon förlorade iaf nån väldigt älskade & nära till henne för ett tag sen, & på hennes blogg läste jag nu hur allt hade gått till & de kändes som att aah gud kan inte äns beskriva den känslan jag fick , nått sååååå hemskt att mina tårar bara spruta ut & fortfarande så faller dom , justt för hennes skull & hennes syster & hela familjen.

Jag vill bara krama om henne !!
Sååå svårt hon måste ha haft de / har de !men jag vet att hon har folk runt om kring sig som älskar henne & stöttar henne genom allt , och de får man ju vara glad för !
Hon & jag gick igenom mycker i vår tid , vi vara ett tillsammans men sen kom allt att ändra de på bara en dag !
Nått man ångrar än idag . . .
Jag vet inte vad jag ska säga eller göra ? eller de finns ju inte så mycker man kan göra om jag säger så, men jag saknar henne, nått så otroligt !
& Hennes pappa gud han var den bästa, verkligen helt underbar!
Kommer ihåg när vi brukade åka & hälsa på honom haha såå roligt vi hade & han tog hand om oss såå himla bra !!

Jag tänker ofta på henne . . .
 men jag hoppas att hon har de bra & att hennes liv bara går framåt & att hon uppnår alla sina mål i livet & lever lycklig, för de förtjänar hoN !!!

Jag tänker på dig , du kanske inte tycker att jga har nån rätt att vara ledsen men de gör ont inom mig & jag kan inte låt bli att tänka . . . tänk om ?


mitt hjärta blöder för din skull . . .



// aiiDaH


♥ aiiDaH
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: