- ny blogg -

2008-02-06 / 02:17:23


alltså jag vill ha en ny design på min blogg , har suttit nu i tusen år & försökt komma på nått men de står lixom still i mitt huvud !!

Nån som kan hjälpa mig ?
Ja lovar jag gör vad som helst  . . . . plz ?!

måste snart lägga mej , ska på stan en sväng imorrn & ta en fika me emelie , de ska bli skoj !!
Kanske Robin oxå skulle göra oss sällskap , i sånnafall kommer de bli kanon , då den där lilla saken ska flytta till sthlm ! Hmm .

måste äta nått känner jag , en chips påse duger inte för mig haha !!

puss & kraam !
aiiDaH


♥ aiiDaH
Kommentarer!
Postat av: Frida

Jag tänkte precis som dig... Men efter att ha suttit nu i två(!!!) timmar är min blogg klar :o) Det är inte så himla svårt :o) Om du inte vill ha någonting super avancerat kan jag kanske hjälpa dig... Åtminstone med andra färger, teckensnitt, bakgrunder osv osv... Hojta till

Kommenterat - 2008-02-12 / 02:44:38  | URL - http://fridelixen.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: