Back tO school : )

2008-02-28 / 19:50:56


Ja då vare klart då : ) inom tre veckor börjar jag mina studier, fifaan!!
Var på mötet idag & skrev upp mig på tre kurser som börjar vecka 12 de blev Matte , Svenska & Samhällskundsap sammanlagt 300 poäng ska jag läsa fram till juni, tufft kommer de bli men jag kommer klara de utmärkt !!

När jag gick därifrån idag så kände jag verkligen att allt kändes så mycket lättare för mig, de kändes som att en stor sten lixom bara lyftes bort från min axlar, Ooh de kändes underbart !!

Nu har jag äntligen tagit ett steg i rätt riktining, ett steg framåt , ett steg närmare mitt mål ooh  jag tror inte ni kan fatta varför jag är så himla glad nu haha men de är jag oerhört glad är jag :D

De kommer går utmärkt för mig jag ska fan få högsta betygen oxå , eller aa jag vet att jag kommer att få det för jag är fast besluten att komma så långt som möjligt i mitt liv & i min utbildning, och jag kommer klara de här för jag tror på miig själv ! De är det ända man behöver bara man tror på sig själv klara man allt i livet !!!

Neej nu blire duschen sen ska jag göra nått bra för mig själv : ) för de förtjänar jag hehe !!

See Yaah !!

en massa massa pussar & kramar från en O E R H Ö R T glad aiiDaH !!



♥ aiiDaH
Kommentarer!
Postat av: gymot

jag hoppas att det går bra! lycka till!!!

Kommenterat - 2008-02-28 / 21:05:47
Postat av: Anonym

Härligt hjärtis!!!! Ja du förtjänar det allra bästa : )

Ring mig imorn, puss!!

Kommenterat - 2008-02-28 / 21:45:02  | URL - http://kaattyy.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: