natti natt . . .

2008-02-03 / 23:58:21
Så nu har vovvarna varit & kissat & jag har fönat håret , nu är de bara en sak kvar att göra , SooOoVaaaa !!!
Ska bli såå skönt & hoppa i säng , har ont i hela mig !
Har precis bäddat sängen med nya & rena säng kläder '* mys*

suCk ja måste klippa mig oxå, alltså mitt hår är katastrof nu såå himla slitet så de inte är sant . . .
men vet inte riktigt hur jag ska klippa mig eller lixom vad jag skulle passa ii heller , hmm.

hitta några frisyrer som jag gillar , jag har ju ganska långt hår de går iaf en bit ner på ryggen, lite upp klippt är de men just nu ser de ut som ett skatbo & nått måste göras & de är snabbt !!

Här är några utav dom som jag tänkt mig att jag kanske skulle kunna passa ii & kanske skulle kunna våga klippa haha :


   lite busigt så där  . . .


 kanske för kort eller ?


 lite längre hår har jag nu men jag gillar själva formen & frillan .


   min absoluta favvoo : ) så här vill ja ha de tro jag iaf ? haha


 vaffö inte så här ?


Gud Kattiis du kan ju de här , tell mee bejbii , vafaaan ska jag göra ?

aa nått blire iaf . . .


aiia men nu ska jag sussa !

Höres imorrn . . .

puss puss // aiiDaH


♥ aiiDaH
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: