Nu dör jag . . .

2008-02-05 / 01:12:09

Har fortfarande ont som bara den sen i lördags haha mitt ben är helt cp faan , men men de får man ta !!
Idag träffa jag min älskling : ) Kattiis min ängel du är så himla gooo gumman ska du vet, jag saknar diiig otroligt mycce !! Hope U got some tonight ;) Haha bara hon fattar va jag menar hihi !

Nu har jag bakat klart & ska slänga mig i säng , måste säga att kakan blev ganska lyckad iaf , men ej så snygg som jag trodde att den skulle bli hihi !!

näh nu ska jag sova imorrn är de en ny dag !!

Kärlek till alla !
puss & Kraaam // aiiDaH
♥ aiiDaH
Kommentarer!
Postat av: Anonym

Vet du att jag drömde om ditt jordgubbsvaniljsocker.. haha.. drömde sött hela natten, så du hajjar att det inte blev nått för din älskling! Hahaa

Saknar dig me ska du veta.. Smsa ida men inge svar så jag ska ta o ringa henne, men annars ses vi väl ändå på torsdag?! PUSS!!

Kommenterat - 2008-02-05 / 11:36:41  | URL - http://kaattyy.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: