CupCakes . . .

2008-01-22 / 18:46:48

Hitte en underbar blogg alldeles nyss http://blixman.blogg.se/ där hon bakar en massa jätte jätte fina cupcakes.
Gud allt ser så himla gott ut så nu har jag blivit inspererad att baka lite ska springa ner på affärn & köpa alla ingrediense & baka som jag aldrig har bakat förut hehe .
Tror inte mina blir lika fina som hennes men man kan alltid försöka iaf . . .
Slänger in lite bilder sen får ni se hur dom ser ut ( om dom blir lyckade vill säga haha )

hon har en jätte fin blogg & är verkligen en jätte duktig fotograf checka in hennes sida : )


       

Gud ser de inte underbart gott ut ?
Sätt igång ni oxå skicka in lite bilder på hur era ser ut så hittar jag nått fint pris till de två som får min mun att vattna mest : )
Lycka till nu

puss & kram // aiiDaH

♥ aiiDaH
Kommentarer!
Postat av: Eva

Spännande att få se resultatet sedan! :o))
Hoppas dom ska smaka.
/Eva

Kommenterat - 2008-01-22 / 20:48:13  | URL - http://blixman.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: