onsdag. . .

2008-01-23 / 17:40:40

Ha fortfarande inte hunnit baka nått än : (  haft fullt upp idag med en massa jobb saker , ams ,  vovvarna & garderobrensning !
Men hur går de för alla andra då ? : )
Måste fixa lite me små räkningar som jag fått idag , fan en räkning från sjukhuset på 1500:- ? Vafan är de ? hmm aa imorrn måste jag iaf sitta i telefon säkert hela dagen pga dom , herregud !

Fick hem avin idag från ellos woOhoo imorrn kan jag hämta ut mitt paket : ) gud så roligt de ska bli.
Och nu när snön börja smälta & solen lyser lite mer så kanske jag kan använda min snygga pumps som  jag köpt oxå : )  ( Bilder kommer imorrn )

men nu ska jag skicka iväg lite brev & ta en prommis till macken & köpa nått gott.

höres sen !

pussen // aiiDaH
♥ aiiDaH
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: