Shopping

2008-01-24 / 23:25:37

Här är ny skorna , iaf dom jag bestämmde mig för att behålla . . .


( dårlig bild jag vet, är från mobilen )


Tröjorna fick grannen min & dom röda pumpsen ska jag skicka tillbaka, dom var lite för små :( men hoppas dom har en storlek större , eller jag kanske ska leta efter nå nya ? Nån som vet några snygga röda : ) tipsa mig !!

Är på jack efter en skinnjacka oxå har hittat en men är inte riktigt säker på om jag ska köpa den eller inte , lite dyr men skit snygg är den : )

Nu väntar jag bara på kläderna från H&M klänningen & min Cardigan * wOohOo *
Bilder kommer på de oxå , när dom väl är hemma i min garderob !

Nu blire en snabb dusch, kanske skriver nå mer innan jag hoppar i säng !


pussen & kramen // aiiDa
♥ aiiDaH
Kommentarer!
Postat av: Anonym

i still miss u too...
Åker ner till sthlm efter jobbet.. Ringer när jag e påväg : )

Love!

Kommenterat - 2008-01-25 / 09:09:05  | URL - http://kaattyy.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: