tröttiis . . .

2008-01-31 / 00:28:14

Har inte hunnit skriva så mycce denna vecka haft såååå mycket att göra : S
Har precis skrivit klart mitt personliga brev som jag hade i uppgift och de blev skit braaa : )
Vi skulle använda oss utav Per Frykamns metoder, & jag måste säga att jag är väldigt nöjd, får se va dom tycker imorrn hehe .

Känner på mig att imorgon kommer att bli en bra dag : )
Först ska jag iväg till ams kl 9 sen sa mamma att hon hade en överaskning till mig , hehe & kl 15:00 ska ajg vara på posten för att hämta ut mitt paket från ellos : ) den här gången blev de en stor beställning !!

Annars då ? Hur mår jag ? Hmm . . .
jaa jag måste vara ärlig jag känner mig väldigt nere , känner mig så ledsen att jag vet inte om jag ska grina eller bara lägga mig & sova fram till sommaren. . .
Annledningen till detta är att min hjärte vän Kattis flyttar till STHLM !!! Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej ! jag vill inte . du får inte . dumma dej !
Jaja de kanske är barnsligt men ni fattar inte vad den där tjejen betyder för mig, hon är min solstråle under de mörka dagarna hon är min styrka när ja känner mig svag, ingen annan kan få mig att må så bra som hon !

Gumman jag vet att vi inte haft så mycket tid tillsammans på sistonde båda har haft en massa du med jobbet här hemma , sthlm & jaa en annan person, & jag med mitt trasliga liv .
Även om vi inte ses så ofta så älskar jag dig mest, jag beundrar dig för varje dag som går !
Men vii ska skärpa oss , får ta bilen en sväng å bara snacka du & jag på fredag så som vi gjorde i sommras
En cigg , redbull , lite bas i bilen & på vårat place så kommer allt kännas sååååååååååå braaa !

min lilla flicka ska åka iväg till stora staden hehe jag är sååå stolt över dig !

Uscha nu blir jag faan mer ledsen : (  min ängel i miss you !

anyway nu måste jag sluta skriva ser ingeting ...


see yaaaH!
// aiiDaH
♥ aiiDaH
Kommentarer!
Postat av: Anonym

Nu fick jag tårar i ögonen med!!!
Älskar dig för den du e, my bestest friend..

Kommenterat - 2008-01-31 / 08:25:21  | URL - http://kaattyy.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: