vill haa vill haa vill haaa . . .

2008-01-20 / 00:12:52
www.forever21.com is the place to shop : )

Sitter å kikar lite runt på nätet å kom till den här sidan , fifaan alltså jätte billigt å gud så fint : ) vilket paradis alltså . .

vill haa vill haa vill haa nu nu nu nu . . .

  

de där är några av de kläderna som jag valde ut , men de finns ett problem dom skickar inte till Sverige :( hm ja jag ska nog komma på ett sätt :)

hmm men men hoppades på att jag skulle komma till sängs tidigt idag med tanken på att jag bara sov 2timmar i natt men icke , här sitter jag & kl är 00:02 och är hur pigg som helst, typiskt !

what to do , what to do :S
Kanske ta en prommis me vovven ? eller :S ?

Längtar tills på t
♥ aiiDaH
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: