F U C K O F F !

2008-07-13 / 02:09:24

Va fan är de för slags personer jag har runtomkring mig, är jag verkligen så dum och naiv ?
VAFAN har ni med och göra hur JAG lever mitt liv ?
Vart jag får mina pengar ifrån, vad jag göra med dom , varför ja inte gör de , hur ja kan göra de osv osv  !
Vafan är de för fel på er ?
Jag lever mitt liv som JAG vill leva , jag spenderar mina penga på de vis ja vill , JAG är med vem jag vill när ja vill !
Snacka inte bakom ryggen på  mig , vill ni mig nått kom förfan och säg de till mig och spring inte runt å snacka en massa skit till andra !
Håll era åsikter för er själva , lev era liv så lever ja mitt liv !

Och de värsta me de hela är att jag trodde vi var vänner, men skenet bedrar som vanligt !
Jag ska sluta lita på folk , ja ska börja bete mig precis som ni gör , spela ett falskt spel  !!

JAG ÄR SÅ LESS PÅ ALLT SKITSNACK FÖRFAN !!!!


This is my fucking life !!

and I´m Out ! // aiiDaH



Avundsjukan är den mest uppriktiga formen av smicker!!!
♥ aiiDaH
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: