Vila i Frid Victor!

2008-07-09 / 00:29:16

 

Till Victors nära & kära . .

En ängel flög förbi,
Mot himmelen så fri
Men han lämnade sitt leende
på vår jord,
Som en sol som värmer er
Och som himmels stjärnebloss
Så vi kan betrakta livets
skeende - med en tro:
Kärleken . . .



Victor Ugarte
1984 - 2008



Vi kanske inte har haft en sån bra kontakt på senaste tiden, men tanken av att du en gång fanns i mitt liv gör detta så overkligt för mig . . .
Du är Saknar & Älskad av så många , men jag hoppas du funnit din ro.
Du kommer vara himlens starkaste stjärna & solens varmaste stråle, på så sätt vet vi alla att du finns kvar !

Idag tänds mitt ljus för dig & lågan kommer brinna i all evighet.


Glömmer aldrig !
- Saknad -

// aiiDaH

♥ aiiDaH
Kommentarer!
Postat av: Ronja

trevligt med en lite djupare blogg och egna tankar. keep up that good work :)

Kommenterat - 2008-07-10 / 00:12:50  | URL - http://rsoederberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

det var jätte fint skrivet!

r.i.p Vic

Kommenterat - 2009-03-27 / 13:23:42
Postat av: aida

tack till både Ronja & Mr Anonym !♥

Kommenterat - 2009-03-27 / 13:31:56  | URL - http://aiidah.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: